dissabte, 23 de setembre de 2017
Correu electrònic Imprimeix PDF

A.C. SANT JUST EN RUTA PER ALEMANYA (Selva Negra, Alsàcia).

Del 8 al 12 de Juny de 2009 vàrem estar convidats pels amics del Club R.F.G. 1984 de Guntersblum (Rheinhessen- Alemanya) a celebrar amb ells el seu 25é. aniversari de la fundació del Club. És una llarga i bonica amistat ciclista la que ens uneix als amics alemanys, perqué ens visiten des de fà alguns anys per les terres de la nostra estimada Catalunya, especialment la Costa Brava, a on també hem pedalat junts i hem conviscut amb l’ambient cordial de la bicicleta.

Aquesta vegada es tractava de fer una ruta commemorativa de cinc etapes tot sortint del poble de Guntersblum, al sud-oest d’Alemania, en direcció a la Selva Negra, Alsàcia i tornada, amb paisatges de somni, carreteres en molt bon estat (amb alguna excepció) i algún port de muntanya que ens và fer suar la gota grossa. No patiu, el pabelló català i, especialment, del A.C. Sant Just va quedar bén alt.

En total érem 24 ciclistes (4 catalans i un catalano-alemany), amb dos cotxes de suport (una furgoneta amb remolc per les bicis, tipus cotxe-escombra, que també portava l’avituallament sólid i l‘equipatge, i un tot-terreny Touareg amb els companys que marcàven el camí, la beguda (amb cervessa, que no falti, és clar) i l’equipatge de ruta (xubasqueros, eines, recanvis, farmaciola, etc..). Hem de reconéixer que s’ho vàn “currar” i que tot vá surtir prou bé. Només vàrem lamentar una caiguda de l’amic Hans, que li va ocasionar una fisura de clavícula. Cap a l’hospital, petita intervenció, i al dia següent estava amb nosaltres de nou, encara que sense pedalar. Els Hotels i el menjar sempre ens van reconfortar després de hores de cremar calories i posar a prova les nostres cames i els nostres culs.  Tot và estar molt bén organitzat.

En total vàren ser cins díes bonics de bici, amb un total de 750 quilómetres, i un desnivell acumulat de 5400 metres. Un magnífic record pels qui ens agrada pedalar, gaudir del paisatge i dels amics de la bicicleta.

Per tenir una idea, aquí và el detall d’etapes :

Dia  8/6  Guntersblum-Lauf               176 km.       559 m./desnivell
Dia  9/6   Lauf-Merdingen                 122 km.     1368 m./desnivell
Dia 10/6  Merdingen – Merdingen     126 km.     1565 m./desnivell
Dia 11/6  Merdingen – Mittelhausen  140 km.        671 m./desnivell
Dia 12/6  Mittelhausen-Guntersblum  186 km.      1223 m./desnivell

S’acompanyen unes fotos de record, en ruta, per la Selva Negra ( Schönnau im Schwarzwald) , pujant cap a Landek i entrada al poble de Müllheim, amb les seves banderes per rebre’ns.  Oooh, que maco ¡!

Fins aviat. !!

Josep Mª  Campistany  i  Joan Villena
A.C.  SANT JUST

Sortida des de Guntersblum, amb les Autoritats de la Comarca del Rheinhessen que ens vàren desitjar bona pedalada, i un altre amb els amics de la "representació catalana", tot i que anem, per motius de protocol, amb el maillot del Club alemany R.F.G.

Visitants

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter